Stránky

pátek 23. srpna 2013

Nákup materiálu

Aby bylo vůbec z čeho stavět, je nutné provést nákup. Úvodní nákup je asi největší a nejdražší, další nákupy budou už přijatelnější.
Samotný model jsem koupil na www.rc66.cz, stojí o sto korun míň než u Vladyky.
Barvičky, lepidlo a krycí pásku jsem objednal Revell z obchodu www.plastikovy-model.cz, opět kvůli ceně.

O RC modelařině vím jen málo, proto byla zezačátku spousta hledání, naštěstí se tomuto koníčku věnuje spousta lidí a tak ikdyž si každý výrobce značí podle svého, sestavil jsem nějaký základní koncept. Abych si byl jistý, založil jsem si na MoNaKu téma přímo k tomuto výběru. Samozřejmě, skoro všechno špatně :)
Po pár debatách jsme sestavili nějakou reálnou sestavu, kterou níže podrobněji popíšu. Bohužel, jak už to bývá, zkušenější modeláři se začali překřikovat, proč tuto sestavu ano a druzí zase, proč ne a z jinak slušně vyvíjejícího se vlákna se stal pro nováčka zmatený guláš. Škoda.

Košík č. 1
Košík č. 2
3 kanálový přijímač
Košík č. 3
Proč jsem nakupoval do tří košíků? Za prvé kvůli váze balíků, za druhé kvůli skladu se zbožím.
Váha nákupu byla 2999g, HobbyKing při této váze nabízel jediné odeslání a to za 110$, celý nákup stál 160$, tedy zvednutí celkových nákladů o 2/3, fuj. Chtěl jsem se dostat hmotností na 3x1kg, vysílačka má ovšem sama o sobě 1,2kg a dělat balík 1,5kg a dva po kile se nevyplatí.
V původním nákupu byl ještě stabilizovaný zdroj 230/15V, ten se dá snadno sehnat i u nás a za stejnou cenu.

Žádné komentáře:

Okomentovat