Stránky

neděle 20. října 2013

Pracujeme, ne že ne

Vstávat a cvičit!

Po dlouhé době se zde objevuje nový článek, hurá! Ne že bych na lodičku ani nešáhnul, ale do nějaké větší práce nebyla chuť a tak jsem postupoval po malých krůčcích. Udělal jsem tuhle toto, támhle tamto, pět minut práce na tomhle. Nejsem asi správný bloger, ale po deseti minutách práce na Caribicu nehodlám trávit stejný čas vytvářením příspěvku ne web.

Dnes tedy naběhne několik článků posouvající loď do finiše a snad brzo přijde na řadu i článek Hotovo.

1 komentář:

  1. Ahoj, jsem také z Jablonce a už docela dlouho sháním někoho z okolí, kdo by byl ochotný zapůjčit mi rádio Turnigy X9. Koupil jsem si totiž samotný vysílačový modul FlySky, že si ho zabuduju do své stařičké Futaby FC-16, ale nějak to nefunguje a potřeboval bych zjistit, jestli je ten Tx OK (nebo jestli není náhodou problém právě v něm). Mail na mě je když tak maz@centrum.cz

    OdpovědětVymazat